EN TURBULENT DAG

japp, jag använder mig av snapstrip när jag tar egobilder med min webkamera. har en vaio, så har inget bra
program på själva datorn.. ska försöka hitta nått bättre.. sen. HOHOHO! det här är jag megamycket just nu iaf.
Idag har i alla fall jag och Erica haft en minst sagt emotionellt turbulent dag om vi säger så. Ska inte gå in mer på det hela men det är så sjukt komiskt alltsammans och vi måste verkligen vara de absolut töntigaste, överambitiösa och idiotiska människorna på denna planet. Och mest misslyckade! (: Det var hur som helst skolfoto också, kändes inte alls bra, såg säkert jättetillgjord ut på båda korten (tror jag gjorde ungefär samma min som på bild nummer 4 här ovan.. neutral tjej, neej,) We Never Change Do We? We Never Learn Do We? -för att citera en grym låt av Coldplay och på samma gång beskriva mitt och Ericas levnadssätt. Nu ska jag mysa med te och sen lägga mig tidigt (: SOV GOTT
AGNES

|KOMMENTARER
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar

2011-09-02 @ 22:14:21
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0