GODISMONSTER

Goddag. Helgen har spenderats på landet med susanna hellström, vi har sprungit, badat i havet (sista gångerna för i år, eeh rip) chillat, lekt med lykke, dödat spindlar och kastat popcorn.. ungefär. Det var suuupernajs sista sommarhelgen lixom, nu blir det mörkt och kallt! Idag har jag avrit sjukt trött och sen jag kom hem har mitt blodsocker varit nere på botten, var på såå dåligt humör! heeelt sjukt.. var tvungen att panikcykla ner till konsum och köpa godis, choklad (nej det är inte samma sak) och läsk! Nu är jag hemma och har ätit lite och mår illa :/ Har maaassaaaakvar hehe, köpte nog lite för mycket. Men det var KRIS!


Jag och nicole vid fontänen i assisi </3

|KOMMENTARER
Postat av: Elin

nej, det har hon inte. Hon kommer inte komma hem på länge. Hon är sjuk.



:) <3

2011-08-28 @ 22:04:00
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0