HON LATMASKEN

Kan snart inte längre använda alla vadringar vi gjorde i Italien som en ursäkt till varför jag inte börjat träna än.. Nästan lite glad att skolan och allt drar igång på måndag, då ska jag anmäla mig till sprintgruppen, börja träna seriöst och så småningom skaffa gymkort på friskis! Idag har jag inte gjort nååntiing. Övat pjäsen till söndag med Sussi ett tag, ätit fredagstacos med mamma och konrad, sett på Eldorado med Nicole och Elin (<--länkaaar!) det var trevligt i alla fall (: Imorgon ska jag hitta en klänning att ha på konfirmationen och min mottagning som jag inte ens kommer ha (nej för jag har inga släktingar och inga familjevänner som vill komma. tyck synd om mig nu tack!) ooch tagga till rejält för söndag! Dessutom ska jag klura på något intressant att skriva i ett blogginlägg. Något som beröööööööööööör. Eller så. KIZ AND BAI på er alla!
Konfirmations-supergängeeeeeeeeeeet wehåå!
AGNES

|KOMMENTARER
Postat av: Sara

Sv; okej :) det funkar väl (y) görs?

2011-08-20 @ 09:48:09
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0