INTE SOM IGÅR DIREKT

Den här bilden tog pappa på Menorca år 2001. (obserera med en analog kamera.. Utan redigering nu också sattee, kvaliten är ju inte megabra) Jag var då 5 år men jag minns faktiskt resan och den här platsen bilden är tagen på. Det var en mycket trevlig ö! Dit vill jag tillbaka. Kollar på bilder därifrån som pappa lagt in i datorn här uppe just nu och det ser verkligen ut som en riktig paradisö från vilket resemagasin som helst. Vattnet är klarblått på varenda bild, jag och min bror superler och maten ser sådär semestergod ut!
Ingen aning om varför jag inledde inlägget så, men där ser ni i alla fall, åk till Menorca!.. Skola från 9 till 13 idag hur som helst. Ganska ovärt idag också, mentorssamtal samt en flummig diskussion utan lärare om klassresa och spexfoto. Gick runt med ett 'fml'-mode hela dagen (no need to egentligen, men herre min gud va hemskt det kändes att vara tillbaka i skolan!) Känns inte bra alls att vara såhär skoltrött redan innan man börjat gå enligt schema. Hur ska det här sluta?.. Åkte till Östermalm med Fanny och Nicole efter skolan där Fanny skulle på en modell-grej (låter superexklusivt när man lägger till 'grej' visst? haha!) Kände mig allmänt missplacerad med min Zara-väska och weekday-klädsel... Är nu trött -igen och tänker ta det extremt lugnt innan morgondagen då man börjar 8.15 tjoho glhf fml want to die GOD KVÄLL! (:
AGNES

|KOMMENTARER
Postat av: Therese

sv: Kan förstå det!;) tack så mycket:D

2011-08-23 @ 20:42:26
URL: http://thereselinamarie.blogg.se/
Postat av: cassandra

härlig bild! :D

2011-08-23 @ 21:37:41
URL: http://bruudar.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0