Jag ser det regnar!

Det spöregnar och grannarna har kräftskiva, haha, skadeglädje. Har nyss varit ute på en mysig hundpromenad med pappa anna stina och lykke. Nu käkar jag vattenmelon och dricker vattenmelon, loka då hihi. I mitt knä ligger en liten vit snöboll. Hur söt som helst! Idag har jag städat och mätt massa mått i lillstugan här på landet, vi ska snart möblera och inreda, kommer bli så braa! Älskar våran lilla stuga! Stora stugan också, men det är så skönt att ha en egen stuga (med sin syster). Den har kök och badrum och vardagsrum också, så man kan lixom bo där :) Ska sova där inatt, helt själv, kommer bli lite smått läbbigt ;) fast anna och pappa sover ju i storahuset hehe :p

På måndag börjar skolan så jag njuter av det sista på sommarlovet nu här på landet, det är så härligt här! På söndag är det konfirmation också, jag skall spela piano.. ska bli skoj men jag måste erkänna att jag är sjukt nervös.. MÅSTE ÖVAA

Den här sommaren har varit helt sjuukt bra! Göteborg, Sussis land, Mitt land, Alla trevliga männsikor man har träffat, Grillningarna, Spanien och Italien. Antagligen en av de bästa somrarna.. evaa

/ Erica

Alltså en så söt hund! Lykke, från norge som bor här några dagar, som en liten snöboll :)

Så här lär jag och agnes se ut på söndag :)

|KOMMENTARER
Postat av: Sarah

SV; Hahahahahaha åååååh TACK!! Fan vad glad jag blir! Älskar att måla :D puss

2011-08-19 @ 23:41:21
URL: http://stylebysarah.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0