GANSKA KUL. MMH!

den här bilden tog jag idag. det är en bild på mina skor och halva mina ben när vi var påväg hem från skolan.
(vi=jag, mina ben, mina skor.) bilden tog jag med mina hypermegamobilkamera!
.
Once again har jag fastnat framför tvn. Inte gjort ett piss sedan ja kom hem från skolan. Får inte igång hemkunskapen idag heller, hann inte skicka den från skolan idag. De får helt enkelt vänta, inte mitt fel att Nackas internet har fått vinterkräksjukan eller såå ((((:
.
Idag började vi med krönikor på svenskan. Jag gillar faktiskt krönikor, hela grejen med mindre skrivregler och att få skriva exakt vad man vill triggar igång mig lite. Jobbigt är däremot när man inte har något att skriva om... Känns som att alla har hittat världens bästa ämnen att skriva om, medan jag funderar på att skriva om exakt samma sak som jag bloggade om häromdagen; hur man aldrig hinner plugga för tvn tar all ens tid. ..Känns rätt kasst men min svenskalärare skrattade i alla fall när jag försökte måla upp vad jag tänkte skriva om. Fast hon skrattar ofta åt saker vi säger, även om de inte är speciellt roliga alls. DOUGH!
.
Ikväll ska jag träna. DET SER JAG FRAM EMOT!! :D supertaggad :D :D :D

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0