JAG FICK ETT KORT FRÅN VILHELM

bild från lucia i simhallen förra året, skarp jag vet!
.
Imorgon ska vi gå luciatåg i skolan. Klockan halv åtta ska vi vara där och börja göra oss i ordning. Måsye gå hemifrån sju TJOHO. Alternativet är att åka med pappa klockan fem och vänta utanför skolan i två å en halv timme, inte bestämt mig för vad som är mest lockande än... Har ett solo och en duett också, utan mikrofon inför hela skolan. Nu sätts jag verkligen på prov, klarar jag detta klarar jag allt!
.
Var hos polisen och gjorde ett nytt pass inför klassresan i maj också (måste ha passkopior typ nu så ett nytt var b.e.h.ö.b.l.i.g.t), å andra sidan blir passkort aldrig bra.. Det är ett faktum. Även detta sög på mig men det får duga.. i fem år... Woho! Nu ska jag gå och duscha å lägga mig så ja e freesh imorgon!

|KOMMENTARER
Postat av: Emelie

Vad kul! =D

2011-12-13 @ 16:46:08
URL: http://emellay.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0