JAG HADE EN TANKE MEN VAR ÄR DEN?

Bilderna togs igår + idag med min überbra mobilkamera efter den första snön!
.
Nu börjas det igen, rinnande näsa och iskalla vantar som man får blåsa in varm luft i. Igår var det första dagen med snö på gatorna detta år. Oj, vilket liv det blev! Folk klappade ju nästan händerna i extas över de fallande flingorna. Kan inte säga att jag är bättre själv, känns super att snön är här! Ändå kommer alla ha tröttnat på den innan December är slut och facebookgrupper som "Hej jag heter snö och hela Sverige vill att jag ska dö" blir återigen populära, själv är jag redan medlem så det besväret kan jag bespara mig i år. (;
.
Lite lustigt var ändå att två plogbilar körde förbi mig när jag var på väg till bussen igår. Det var en sådär 0.003 cm snö på gatorna... Men det kan väl behövas ändå, vad vet jag? Den ena tutade för övrigt på mig, lite småcreepy men kul på samma gång. Nu är ju vi typ bästa kompisar, jag och plogbilschauffisen! :D

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0