LET'S GO ON A ROADTRIP

Tumblr_luh35xdzrh1qb6mqro1_500_large
.
Tumblr_luv3wg7xqd1qfvt2jo1_500_large
.
Tumblr_ltipaiumxo1qcb16yo1_1280_large
.
Tumblr_lnmgnhvowi1qg27lfo1_500_large
Kom hem från Fanny för ungefär 45 minuter sedan, fick skjuts hem i Philips epa med honom och Rasmus. Vi spelade Coastin' - Clean (<--fet länk till den grymma låten!) på högsta volym medan vi körde på de döda gatorna och ni anar inte hur glad jag kände mig! Fick värsta "LET'S GO ON A ROADTRIP AND NEVER COME BACK!"-känslan! Bra musik har ofta en sån härlig inverkan på mig och fy satan vad taggad jag är på roadtrip i Usa eller nått annat härligt land just nu! Alla bilder är från weheartit och herregud vad avis jag är på personen som tog bilden längst ner! Alla andra bilder också för den delen... Nu ska jag sova för imorgon blir der kyrkan klockan tidigt igen. Ska bli rätt kul faktiskt och jag har absolut inte en enda tanke på hemkunskapen som fortfarande inte är klar och allt är bara grymt!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0