NU ÄR DET JUL IGEN


från i sommras. det var en rolig dag det där.

Lyssnar på Mer jul på radion och tänkter på julavslutningen. Det är inte långt tills dess alltså. tre veckor ungefär. Helt sjukt är det. tvåtusenelva är snart slut. och tvåtusentolv börjar snart. oj vad konstigt det känns.

Ska sätta mig nu och göra lite engelska läxa vilket jag inte alls känner för. Jag känner för att baka och äta och titta på film och vara med min syster och ha sockor på mig och mysa och dricka varm choklad med grädde och marsmallows. det får jag göra sen. det ska jag göra sen. Men nu ska jag göra läxan. jävla character tracer som måste lämnas in. apa. Ska skriva om Pnoyboy Curtis. Han är en femton-årig "raggare" från usa förmodligen. Hans föräldrar är döda så han bor bara med sina storebröder Sodapop och Darry. Han är huvudperson i boken i The Outsiders. läs den. den är faktist bra.
/susanna

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0