HOS FRISSAN

Sitter hos frisören just nu och bleker utväxten lite extra, det blev även lite "fläckigt" förra gången men det fixas nu. Idag blire pluuugg! Har spanska prov, no läxförhör och stor svenska inlämning. Har iaf läst klart min klassiker, de tre musketörerna. Läs inte den för guds skull, om det inte e så att ni typ levde på 1600 talet. Jag fatta inte mycke av den där boken asså, oh tänk att jag ska skriva massa loggar där man ska reflektera o skit. Men nu ska jag inte komma här och deppa med skolan o sånt, om en dag ere sportlov! :D då ska jag upp till Idre igen men den här gången följer Erica med Fanny istället och agnes följer med också! jetepepp :) /susanna

|KOMMENTARER
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥

Mini fototävling på min blogg!:D Var gärna med!:D

2011-02-24 @ 17:42:41
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0