DAGENS GODA GÄRNING

Shaise, ja borde gå och lägga mig nu. Kom hem från träningen för 40 minuter sedan, har kekat lite, pluggat liiiiiite och nu är jag så död att jag inte orkar borsta tänderna. men det måste jag, äckligt annars ju! Hur som helst! Måste bara berätta om min traumatiska upplevelse jag hade i simhallen idag, då jag som bäst stod och vilade mig från det aaaaasjobbiga passet.
Han låg orörlig. Dränkt i den lilla vattenmängd som omgav honom. Jag hade planerat att gå på toaletten då min blåsa höll på att sprängas, men jag kunde inte annat än försöka hjälpa denna stackare som höll på att få livet utsuget ur sin lilla... kropp. Jag lyfte honom varsamt i ena benet och sidär, han levde! Efter mycket trassel fick jag honom bort från vattnet och släppte ner den lilla flugan på en torr bänk bort från bassängen. Tihihi. Ska nog börja rädda tigrar och valar imorgon. Men nu vill jag sova! :) GONATTIS
-agnes

gud det är ju min lilla flugis upp i dagen! de måste vara släkt eller så!
bild från goooooooooooOoOogle.


|KOMMENTARER
Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

Hej! Nu är vinnarna från veckans blogg du anmälde dig till uttagna, kolla in om det blev du! :) Kram.

2011-01-21 @ 10:26:14
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

nu är dagens blogg tävling igång igen:D anmäl dig gärna:D länk: http://liborius.blogg.se/2011/january/anmal-dig-till-dagens-blogg.html#comment

utser en vinnare lördag morgon:D

2011-01-21 @ 10:42:25
URL: http://liborius.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0