DUKTIG!!!

shit vad bra jag är!

fetaste dagen idag. lungt och fint på morronen fick lite bråttom men hann till skolan i tid iaf. skolan flöt på. hem från skolan på sussis rygg köpa munk och nutella äta mellis med hembakat bröd och nutella. MUMMA. till bussen missa landträning, simma duscha basta hem. cykla på träningscykeln 10minuter (!!!!!!!!!) SJUKT jobbigt! körde riktigt hårt och shit så bra jag känner mig nu! sen in i duschen (igen) och raka benen och på med pyamas och nu sitter jag här och äter banan-nutella, lätt godaste :)
sen ska jag läsa religon också och försöka fatta hinduismen som vi ska ha prov i snart 'wuups!

Visst har jag varit duktig? :D:D
| erica

|KOMMENTARER
Postat av: Anna

Bara för att du tog min idé med träningscykeln? ;)

2011-02-01 @ 20:47:23

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0