EN LAT JÄVELS GUIDE TILL MVG I ALLA ÄMNEN


Den här boken är faktiskt himla bra! man känner igen sig i mycket och får en hel del bra tips! Föfattaren själv gick i tvåan på gymnasiet när han skrev den och den är baserad på egna erfarenheter.

Såhär står det på baksidan:
Jag gillar inte ordet lat, det är så hårt och dömande. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad? Det spelar dock ingen roll vad jag själv tycker, jag är onekligen den lataste människa jag känner.
Jag är inte dum, jag är inte nonchalant och jag är inte dryg. Jag gillar bara inte att anstränga mig i onödan. Det finns dock en liten faktor som inte passar in i den avslappnade livsfilosofin jag lever efter: Jag har mvg i alla ämnen.
I den här boken ska jag försöka lära dig hur du får de bästa betygen med minsta möjliga ansträngning.
Det här är en lat jävels guide till MVG i alla ämnen. Hoppas du får lika stor nytta av den som jag.

LÄS DEN HÄR BOKEN!
Den är både rolig och smart :)

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0