SKINNBYXOR



Det är väldigt många som har skinnbyxor och man ser det överallt. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom men jag är rätt säker på att jag inte kommer skaffa sånna. Här ser det ju jättesnyggt ut på dom och så men det är någonting med dom som får mig att inte vilja ha sånna. Dom e inte fula men jag tycker inte dom e snygga heller. Och använder man dom som jeans eller som tights?

Jag gillar jeans bättre, nåra riktiga mörka råa jeanssbyxor som sitter astight och assnyggt. Hög midja förstås ;)
 Jag skulle säga att jag gillar chinos bättre men med mina "resarch" i sofis mode och frida och liknande så verkar chinos inte vara särskilt säkert i vår. inte alls faktist, även fast dom e snygga. Så då vet man inte om man ska satsa på det. Nu bryr jag mig inte så jättemycket om vad modet säger men det är onödigt att lägga pengar på sånt som man inte e säker på, men ni som har chinos redan, använd dom. Dom e assnygga :D

/susanna


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0