INTO THE RIVER WE DIVE

superdupermegamånga hoppbilder kommer framöver. justssaayin!

idag mår jag inte jättebra. ont överallt och så kliar det överallt för jag badade i strålsjön igår och duschade inte efteråt. jag är sjövattenallergisk.. eller nått sånt. hårert borde tvättas och jag har persiennerna nere. woppwopp! ska hitta på nått med ericusfikus sen. jag och mitt smutsiga hår.
idag har slutet på slutet premiär :( harry potter och dödsrelikerna del 2 alltså. åååå vad jag är depp över det också! här har man växt upp med harry potter, och alltid längtat efter fortsättningen, så tar det slut! äej, men kul sak det bli att se den! ska antagligen se den med min familj i småland. jeej! så ska man sitta där och storböla i slutet medan man har en våldslängtande och känslohatande bror brevid sig.. jodå satte!..
agnesssss

|KOMMENTARER
Postat av: Julia

vilken underbar bild!

2011-07-18 @ 16:12:09
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0