JAG DÖR OM JAG INTE FÅR ÅKA TILLBAKA NÅGON GÅNG






Allvarligt talat. Det här är nog det närmaste himlen man kan komma.

Deppdag idag. rejäl. fast egentligen finns det ingen anledning till att deppa. men jag vet inte. man har sånna där dagar ni vet. och så försöker man lyssna på lite peppmusik men den ena låten blir bara deppigare än den andra.
Så. Idag då. hehe, har dygnat så är så jefla satans trött. hela faderuttan såg på harry potter sju, del ett och kan berätta för er att tre femtedelar av församlingen somnade ungefär direkt. och efter ett tag så sov alla fem på rad medans filmen rulla på. lite komiskt. men det var jag som såg mest utav den iaf men jag fattar den fortfarande inte. kanske för att jag inte sett sexan och är långt ifrån att ha läst alla böckerna(läser fyran nu) men den var väll bra ändå antar jag. fast riktigt deppig måste jag få lov och säga. lixom såhär att allt är annorlunda och jobbigt och fel och hemskt. elin och helena ligger och sover där uppe, jag sitter här nere och skriver det här och ska alldeles snart ut och segla. skitskoj faktist. se ya later! :)
 
/susanna


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0