JAMEN JAHA

man kan inte ladda upp bilder. eller jag kan inte ladda upp bilder. himla bra att man har suttit i en och en halv timme och redigerat grekland bilder och längtat och saknat och drömt och gråtit. nej, inte gråtit. men iallafall. jag måste tillbaka till Kreta, till precis de stället där vi var. de va helt underbart. och sen när jag kom hem kändes det som att vi aldrig varit där, som om vi bara hade drömt allt. men nu när jag tittar på bilderna så fattar jag att vi har vart där. att vi har,bara för en liten kort stund, fått se paradiset. en vecka bara, släppte dom in oss, för att sedan kasta ut oss till den gråa, trista, förutsägbara verkligheten. De var lite svårt att uppskatta sverige i början men nu när jag har hamnat i södraste udden av en av stockholms öar så är sverige rätt trevligt. svensk sommar är ju egentligen det bästa som finns. eller i alla fall en av de bästa saker som finns.

Men shiiit va poetiskt det blev.. usch.

hej då nu ska jag äta glass med grädde och jordgubbar och blåbär. blåbärna från skogen bredvid huset. jordgubbarna från nån som säljer jordgubbar längs med vägen. grädden från ica och likaså glassen. punkt.

/susanna

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0