MIN TRAUMATISKA MORGON

Nu mina vänner ska jag berätta om min traumatiska morgon;
Jo, jag vaknar strax innan åtta av att det är ett himla liv i hallen utanför mitt rum. Förbaskat tidigt för någon som vanligtvis sover till tolv/halv ett. När ja kommer ut i hallen är den käre katten i full gång med att hålla koll på något som rör sig under soffan. Jääääkla kattskrällee! Då hade mamma släppt in henne med en mus i munnen (nej hon såg inte musen) och sen for musen in under soffan. 100% levande (y) fick hjälpa pappa att fånga den förbannade musen i en halvtimme sådär på morgonkvisten och katten var BARA i vägen. Tips från coachen: Använd inte en 15 cm djup platsburk när du ska fånga en mus som kan springa i 98534235 km i timmen, det funkar inte. Det tog oss cirka 28 minuter att inse det och byta till en djup kartong.. Det funkade direkt.
Annars då? Annars har jag baara solat i det extremt bra vädret och handlat billiga saker på LIDL! Och följt nyheterna dårå.
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0