NUMMER TVÅ

Det är dystert här hemma. Norska nyhetssändningar rullar för fullt på tvn. Både mamma och pappa sitter klistrade. Siffran av döda från ön fortsätter stiga, 84 i nuläget och så vitt jag förstår det är det flera saknade. Det är ju helt stört! Man har ju dessutom kommit fram till att det inte handlar om en direkt terrorattack, utan om en norrman. Vilken sjuk människa gör sånt här? Han har tagit livet av 91 människor och det kan bli fler. Nej herregud, idag, eller just nu, går mina tankar till alla de som drabbats. Att det är vårat grannland gör det hela så mycket mer påtagligt. Men man får inte låta rädslan ta över, den är vår största fiende.
Brukar inte skriva på dehär sättet, jag vet. Men nu blev det så.
AGNES

|KOMMENTARER
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: haha tack! :D

HAHA älskar erat bloggnamn! :D



Ps, anmäl er gärna till min tävling där ni kan vinna länk/bild i menyn i 2 veckor! Bara kommentera ”jag/vi är med” så har ni chans att vinna!



Direktlänk till tävlingen!

http://spoink.blogg.se/2011/july/tavlingens-vinnaren-ny-tavling.html



Hoppas allt är bra med er annars? :D

2011-07-23 @ 13:48:29
URL: http://spoink.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0