OM FYRA TIMMAR

om ganska exakt fyra timmar togs denhär bilden för ett år sen. alltså, den togs den 21 juli 2010 ungefär klockan 21.30 på kvälleen. känns väldigt sorgligt att man inte är där i år igen :(
jaaag har varit på roadtrip i sverige och träffat massa släktingar i småland och på öland! :) deet var tråkigt och kul! sen åkte jag förbi sportscamp och hälsade på felix på vägen hem och DET var nostalgi på hög nivå! :( sen dess har jag hängt med mina homies dårå och nu åker alla ifrån mig! :( ensam till 1a augusti typ, yeey! men nu ska ja inte skriva förrän ja har nått vettigt att skriva! :D
HEJDÅ FRÅN AGNES
ps. JAG HAR SETT SISTA DELEN AV HARRY POTTER OCH JAG DÖR VAD BRA DEN VAR! ds.

|KOMMENTARER
Postat av: MELI - boho inspired

sv: Tackså hemskt mycket! :D

2011-07-22 @ 00:22:58
URL: http://mmeeli.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0