OM NÖRDEN FÅR SÄGA SITT I NULÄGE

bild lånad från google, bara några timmar gammal
Jag måste bara snabbt få inflika, med ett litet inlägg, några få meningar om det som nu händer i Norge. Jag blir värsta nörden när sånt här händer, nyheter som rör hela världen liksom. Jag var likadan när flodvågen drabbade Japan och folket i Libyen gjorde uppror, skillnaden är att jag då praoade på tv 4as utrikesredaktion, he he. Sitter just nu och kollar direktsända norska nyheter på tvåan, känner mig aningen nördig och extrem, men helt ärligt, det här är något man ska ha någorlunda koll på. Skulle kunna skriva ner mina egna analyser och åsikter just nu, men du, slå på närmaste nyhetskanal istället.
det här är en tragedi. det är stort. det är stört!
AGNES
bloggar om mer vardagliga saker senare, kände bara att ja ville uttrycka mig.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0