PROSPEKT'S MARCH EP

Lyssnar på Prospekt's March EP. Coldplay. Därav rubriken. Dårå.
Idag är det chill. Gårdagskvällen var trevlig! Kollade Dumma mej och Black Swan med a, FelixKlaraSaraJossanBrorsan som sagt. Felix och Klara som över (somnade 5 woopwoop trött.se) och idag har jag dammsugit hela övervåningen och bilen (!) tjänade 75 kronor.. Generös familj jag lever i vaa? :D Nu tänkte jag fixa ner ytterligare lite musik till min ipood och inte så mycket mer (: Imorgon åker jag på min superlyxia charterresa (eller nått sånt) till Sunne!
AGNES
Svar till den anonyma kommentaren till detta inlägg: Vi drar till Italien den 7e augusti! (:

|KOMMENTARER
Postat av: Agnes

Fin blogg! :D & snyggt namn.. ;)

2011-07-31 @ 17:37:28
URL: http://agnesbloggen.blogspot.com
Postat av: Anonym

när åker ni till italien? :)

2011-07-31 @ 19:15:48
Postat av: Sara

Härlig bild :)

2011-07-31 @ 20:03:14
URL: http://aamaziing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0