VARFÖR ?

stort ego med här rätt stort hår
tjejer ärligt, om ni inte uppdaterar och orkar göra nått för bloggen varför bloggar ni? här är man en flitig själ som uppdaterar och försöker hålla gnistan uppe men nejdå! statistiken stupar (till och med näär vi uppdaterar) och ingen gör nått åt de, kanske är det för att folk har semester, eller? :p
här i mitt liv händer inte mycket, hemma med halvbra väder, filmhyrande med erica å nicole. känner att det kommer gå lite i samma stuk några dagar, tills jag åker till farfar och sen fannys landställe igen. känns extremt pluggigt att säga det, men jag måste då erkänna, man saknar ju nästan skolan när det är såhär. har inget jag måste göra eller egentligen kännr för, haha. då har jag hellre skola (med sovmorgon och att sluta tidigt!) och träffar kompisar med saker att se fram emot, typ som helgen. näej nu får tjejen sluta deppa va? ;)
nu ska jag kolla due date med min brooooshaaa och äta.. kaka. eller nått!
tjingssss
agnesssss

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0