A RUSH OF BLOOD TO THE HEAD

Kameran ville inte längre fungera som den skulle efter att Coldplay spelat, men såhär grymt var det!!
Idag har jag deppat med Erica och Nicole. Deppat över att vi är hemma i Älta igen. Fy helvete vad trist det känns, haha! Har suttit och lyssnar på Glasvegas och Coldplay hela kvällen också, ta mig tillbaka till i tisdags! Men det var rätt trevligt ändå, vi solade och badade. Åt picknick med Tove Jenny och Ericus sen också. Tog med oss pizza/pasta från pizzerian och picknickade! Jag åt spagetti utan bestick. Mina händer luktar fortfarande köttfärssås...
Nu är jag så trött att jag dör och jag tycker folket kunde uppdatera lite! Bränd är jag också. Como un cangrejo, som dom sa i spanskahäftet! Superröd på ryggen. Så går det utan solkräm... men det brukar bli brunt efter att de röda lagt sig iaf så de ordnar sig nog! godernatter!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0