Det är sådär regnigt, fast ändå inte

Igår efter skolan skulle jag hem och ha int i huvudet. Men träffade susanna i backen och vi bestämde oss för att ha en mysig picknick på en brygga. Då kom det massa jobbiga 98or och förstörde min eftermiddag. så jävla jobbiga. Sen var jag på studentmottagning det var trevligt och mycket god mat. Var som en köttbulle sen när jag rullade vidare till Charlie och kollade fotboll och mös. Hereegu vad jag mådde illa. Sen hem och sova i alla fall.

Idag vaknade jag 9.50, 20 minuter innan lektionen börjar.. bra bra. Sen körde vi fotboll och jag sög men det var väldigt roligt i alla fall. Resten av dagen tittade vi på en tråkig norsk film och chillade. Så slapp vi sista lektionen också, sköönt!

Nu sitter jag här med en liten vovve, systers kompis hund, och käkar glass. Ska snart iväg på träning :|

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0