HUR LÅTER EN HUND SÄG WOFF!

Jag DÖR vilka fantastiska dagar vi haft i Göteborg! Så extremt goooo stad över huvud taget och Where the action is med Daniel Adams Ray (ERICA FÅNGA HANS TRUMPINNE!), Glasvegas (så grymma!) och COLDPLAY (H A L L Å!) (m. fl.) var AMAZIN!!! Shit alltså fatta att vi stod längst fram (okej, för nicoles skull; det stod faktiskt nån människa mellan mig och staketet men jag kunde ha rört staketet om ja velat..) av drygt 25 000 människor på Coldplay är då faan inte illa! Jag dör fortfarande lite!
mitt redigeringsprogram ville inte tillåta mig att skriva på bilderna men, många av bilderna ja tog blev faaktiskt rätt braa (liksom jupp. längst fram satteeee!......joduharsagtdet) så jag tillägger att DET ÄR SUPERMEGAEXTREMCOPYRIGHT PÅ DESSAA!

Men nu är vi alltså hemma igen och jag taggar sönder för Italien och Sussis landställe nu. Vill såå iväg igen! :D nu ska jag sova. imorgon ska jag rensa bilder som satan!
agnesssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!

|KOMMENTARER
Postat av: Bitte Kråkbo

hej har en tävling på min blogg där du kan vinna jättefina smycken



http://www.lovemercury.se/?p=3519

2011-06-30 @ 20:47:29
URL: http://www.lovemercury.se/?p=3519

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0