TORSDAGFREDAGLÖRDAG

sedan i torsdags fram till idag har jag gjort följande i korthet:
-upptäckt att jag kan skela. fett coolt
-gått på världens bästa konsert
-köat i en timme för att få en signerad poster.
-skämt ut mig och mina fotbollstalanger på ip.
-frusit ihjäl påväg hem från ip.
-ätit våfflor (hallå våffeldagen?)
-gjort nästan ingenting på en hel kväll, jätteskönt.
-träffas jacob första gången på leenge, kul!
-haft spelkväll med sussi, erica å familjen. jag vann. stort. KUL! :)
-absolut inte gjort någon som helst engelska...
...SHIT VAD JAG LIGGER EFTER DAMN IN NU SKA JAG GÖRA ENGELSKA!
GODNATT HA EN BRA SÖNDAG IMORRN OCH STÄLL OM KLOCKORNA!!!
-agnes
tjejer taggade för konsert i tordags!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0