I'm back bitches!

Lyckad människa jag är, känner mig som värsta tpl människan just nu alltså, men fan vad jag e trött på mitt liv, jag menar kul att när man springer i trappen och halkar och får ett stort jätte fult blåmärke, skriver vääärsta långa blogg inlägget och råkar radera, gör så att alla blir sura på än och sist men inte minst... sparkar på en vägg = sönder.... Skit kul liv, whooho! Ne men nu ska jag sluta vara tpl och istället ringa och störa en kompis och sen äta chips, perfect!

Btw har lovat agnespangnes att klara hela single ladies dansen till efter sommarlovet, party känner att jag kommer klara det hur bra som hellst... host, ne men vi får se hur det går :)

Tänkte bara visa en sjukt fin bild som är tagen på hemvägen från idre. Det gäller ju att bjuda på sig själv cheyer!

jETE fIN bIILD


Ha det brraaa

/ F A N N Y

|KOMMENTARER
Postat av: M E R E I

- yes :)!

2011-05-30 @ 12:39:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0