MISS FLOOOOOW

Nu är vädret tillbaka gaiz! Vill egentligen bara schlänga mig på cykelk och åka och bada menattee, ska skriva det sista skolarbetet i hela åttan nu och seeen ska jag hjälpa till på Annas student (jomensattee se föregående inlägg)!

Har haft allmänt missflyt idag, sista prover gick.. njae asså.. Bättre än matteprovet igår i alla fall. Det gick helt och hållet åt helvete. Förhoopningsvis sänks inte mitt mvg i historia om ja får vg på dehär. Allmänt lökigt i stor svart t-shirt i stekande sol på idrotten, och när ja slutligen kom hem efter en hothothot cykeltur letar ja efter mina nycklar i en fullproppad rygga (tappar mobilen och posten jag höll i händerna) bara för att hitta dom i bakfickan. Ibland har man inte da flow helt enkelt.
nu ska jag
Study_large

|KOMMENTARER
Postat av: julia

härlig blogg hörre duu ;)

2011-05-31 @ 15:47:32
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Underbart väder! :)

2011-05-31 @ 16:05:15
URL: http://aamaziing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0