SON GRIS Y VIAJES

HOLA AMIGOS!

vet, vet, superego att lägga upp bilder på sig själv men så kom jag på att erica också gjorde det för ett tag sen och då kändes det lite bättre.
funderar på att byta lösenord och byta domän till snelahesten - agnes.. eller nått sånt? "da superupdater!" .. jag uppdaterar ju långt mycket bättre än fikus sussi å fanny iaf.. speciellt fanny. JALLA!
Idag är det chillpillfredag! Inte mycket inplanerat. MyyyyyYs på hög nivå med andra ord!  Jag fikus å sussi har gått med myskläder och haft status: mys i skolan idag också. MYSDAG!
har haft superdupermegamånga prov nu också. fast. tre. på två dagar! ;o sexxualkunskap på no:n igår, spanska och matte del A idag. Nästa vecka blir det meermeermeer! Härligt att allt pressas in nu de sista veckorna.. Kom förresten på att jag gjorde ett fel på spanskaprovet. Därav rubriken, skulle översätta "...hans katter är gråa och gamla" = son gris y viejos. Jag skrev gris y viajos = gråa och resor. så kan det gå!

PUSS & SNUSK!
agnessss

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0