11/11/11 11:11

Hej på er alla, denna historiska dag! Vi får vänta länge tills vi kan fira att alla siffror i datumet har samma siffra, så njut nu! Klockan 11:11 i förmiddags satt vi och vår käre klass på svenskalektion och i alla fall jag kollade på klockan minst sju gånger i minuten. När det ärade klockslaget inträffade reste sig alla upp och småsprang ut i korridoren å ljushallen. Skrek lite och tog 11:11 kort, en verklig upplevelse!
.
Efter lunch åkte jag och halva klassen till Philips föräldrars restaurant för att laga alla 190 portioner med trerättesmenyer som vi sålt de senaste dagarna. Jag har finhackat inte en, inte två, utan tre iskalla hela laxar! Måste säga att jag hade fått in tekniken efter ett tag! Sedan hjälpte jag rasmus å hosianna att hälla upp en jävla massa tranbärssås och så vidare, men allt gick riktigt bra! Nu ska jag göra lite mer mat, för familjen här var ytterst sen med att börja laga, och jag döör av hunger! Åker antagligen in till Cafe 60 ikväll å chillar galeet!
Om ni vill förgylla fredagskvällen lite extra tycker jag ni ska lyssa på dehär tre supermegaduperawesooomebra låtarna från Coldplays senaste skiva. Käärlek! <3
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0