2 ATOMS IN A MOLECULE

HEJ. Har förresten appro på ingenting färgat håret. mörkare. Syns inte mycket alls,
en del har sett, andra inte. Men det är mörkare. Tänker nog färga, förlåt tona* det
ännu mörkare sen. Sattee. Aa! Jag har haft ett bra lov, lite turbulent med flytten och
så, men nice! Idag har jag varit med jacob och det var väldigt trevligt att vara med
honom utanför träningen. Var ett tag sen nu. Just nu lyssnar jag på mina sista 56 min.
på spotify som jag har kvar denna vecka.. Får ju iofs ny tid imorgon så det funkar!
Noah and the Whale rullar på just nu, Och rular! Alltså. ÄGER. hihi. Låten står i rubriken.
If love is just a game, then how come it's no fun?
If love is just a game, how come I never won?

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0