FOLK LER OCH FOLK GRÅTER


det går inte att tro att det faktist varit sommar en gång i tiden

sitter här och lyssnar på fleet foxes. Battery kinzie. Herre min jesus om man hade sett dom i sommras. hade varit roligt.

Vill plugga men det finns inte riktigt nånting att plugga på. fast borde göra flytta hemifrån projektet på hemkunskapen meen. nää. eller jo kanske. Jag har hittat feta lägenheten som inte är fet alls. bara liten. men fin. skulle va så himla kul att bo där. på riktigt lixom. Föreställde mig att jag bodde där igår när jag skulle sova. Att jag imorgon skulle gå upp ur sängen och vara i den lägenheten. kändes konstigt. ensamt. är den inte sjukt ensamt att flytta hemifrån och bo själv? får skaffa en katt. en söt en som inte bits som lollo gör ibland. men iallafall då när man kommer hem så är man själv själv själv. Ingen som kommer lite senare och allt blir Hemma. om ingen någonsin kommer liksom. Det är ju asskönt att vara nån timme hemma själv innan vi åker till stallet. Då tittar jag på vänner och äter för mycket mellis. Fy tusan vad jag kommer titta på vänner då asså. Fy tusan vad alla skådespelarna har blivit gamla och annorlunda nu. Fy tusan va sorligt att dom faktist inte ser ut som i serien längre. Fy tusan vad jag älskar vänner.
/susanna


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0