ME GUSTA LA GUITARRA, ME GUSTAS TU

Känns lite ego att bara lägga upp en massa bilder på sig själv men that's all I've got right now. Ligger inte ute i buskarna och fotar hundisar som en viss annan Erica. Såhär mycket intressant har jag att berätta idag: ---- , på ett ungefär. Skolan var okej. Känns helt jätteskumt att inte gå med Erica och Susanna till skolan längre, från ett helt annat hus på en helt annan plats genom en helt annan väg. Men det känns bra hur som helst. Hela kvällen frös jag händerna av mig ute i Kolarängen säljandes hjortfileér och blåbärspajer. Det är ju också en way of making a living.
.
Känner hur tiden bara rinner iväg för mig på kvällarna. Skulle göra spanskan, duscha, lyssna på Coldplays nya album (YES! Jag har det! på Usb! TACK SOM FAN AXEL!) och lägga mig i tid. Så blev det med de ja.. Kollar reprisen från EMA igår, såg inte hela.. Hemkunskap och spanska suger. Nu vet ni! Ska leta upp all info om Manu Chao som possibly finns att hitta nu, det är min läxa tills imorrn!
PUSSSSSSSbrukarjagintesägamenvikörpåde!
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0