MINA MÅL DRÖMMAR OCH ÖNSKNINGAR

Mina mål: Är att komma in på den linje och det gymnasiet jag vill. Och att inte dö under gymnasiet på grund av överhettning. Även att skaffa magrutor.. hehe små iallafall.

Mina drömmar: Är alltid väldigt konstiga, grömde inatt att jag avr en tjock turkisk gammal pizzagubbe. Det var konstigt. Härom dagen att jag såg ut som Klara och att jag var pirat.. Ja, vad ska man säga?

Mina önskningar: Är att få en hund, ett par svarta converse, gymkort, busskort, presentkort, en kofta, ett par jeans, lovika vantar, raggsockor. Jag önskar också att jag kunde hitta en snygg relativt billig vintejacka att värma mig i.

Stormtrooperconverse-711283_163418042_largeTumblr_leueiquv5y1qd10syo1_500_large

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0