PÅ DEN SJUNDE DAGEN VILAR JAG I EN MINUT

Hela gatorna var ett disko när jag gick hem från Susannas bil. Och halt var det. Hela mitt liv är ett disko just nu. Kanske därför ingenting var speciellt possetivt igår på kaffekoppen. Tror för tusan den kan stämma in ganska bra.

Efter skolan åt jag Nutella och kollade på solnedgången, oh vad jag har saknat dem båda. Hinner aldrig se solnedgången längre. Sedan efter ungefär två timmar åka jag och Sofia och Susanna och gymmade för hon hade checkar så vi fick gymma och tusan vad det var annorlunda än i simhallen. Måste skaffa gymkort!

Sen kom jag hem och var så fruktansvärt sugen på pizza, fick veta att vi hade ungefär 60 beställningar mat, förra veckan 180, inte bra med andra ord! Försökte få agnes att gå ut och sälja med mig. Men. Nejdå. Blev arg på allt och när jag blir arg eller det minsta upprörd börjar jag gråta, vilket ledde till näsblod. Det forsade seriöst. Fick ner så mycket i halsen så jag spottade blod. Mmm, så en tampong fick det bli. Mycket effektivt! Sen gick jag i alla fall till Philip och lämnade beställning och tog en välförtjänt dusch, satte mig och lyssnade på musik och nu ska jag sova.
Jag har levt med mörka ringar under ögonen för länge nu. Och kaffekoppen visade att jag inte mår så bra. Och näsblodet. Näsblod får jag när jag är trött och stressad. Det är skolan som dödar mig, sakta, plågsamt, vackert.

Vill bara trycka på pause och andas ut. Andas ut min ensamhet och andas in att jag är din.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0