SLEEPYHEAD. PASSION PIT. CHUNK OF CHANGE


Dag 1 i nya huset,
Vaknade efter att ha sovit ett tag. Klockan var bara halv elva. Kändes ändå ganska bra, men det var kallt på nedervåningen. Maten nästan slut. Aj aj. Ätit frukost. Fick just ett sms. Ska gå och se efter från vem.
Vad skulle ni säga om jag sa att jag tänker göra en lägesrapport i nya huset VARJE DAG framöver? :D :D Skulle inte det vara AWESOME !? -Nej det skulle det inte. Och jag tänkter inte göra det. Men jag kände mig rätt glad när jag vaknade upp i morse. Minns inte ens att jag somnade, var så otroligt trött, men jag sov oerhört gott och hela flyttgrejen kändes helt rätt. Det var skönt, och idag ska jag fortsätta uppackandet. Nu ska jag gå och se efter vem smset var ifrån, hoppas på Jesus Navas lillebror som fått fel nummer men nu tänker fortsätta smsa med mig. Rätt säker på att det är han faktiskt. hEJHeJHEj
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0