THE 16 DAY CHALLENGE - 2

Dag nummer två: Innehållet i min väska

Oj oj. Jag måste ha nordens tråkigaste väskinnehåll..

1.
Hörlurar - har dem i väskan för att jag ska ta med dem när vi jobbar i datasalen. Så man kan lyssna på musik. Glömt dom varje gång. Har dem inte p åmin iPod för att den är urladdad och jag tappat bort sladden. (dessutom ahr den bara dålig musik!)
2. Världens bästa läpsyl, eller något sådant. Bra mot torra läppar!
3. Luciasångtexter som jag skall öva på tills på måndag eftersom jag trott eller ej ska vara med i skolans luciatåg. Sjunger som en kråka så det blir till att mima.
4. En plastburk vari det låg bubblisar idag under vår 2 timmar långa novelltävling. Min novell har världens sämsta titel förresten. Jag skäms över den.
5. Åh, där har ni den. Mobilen. Nej, det är ingen iPhone.
6. Snodd att ha håret i då man koncentrerar sig eller bara har fult hår (varje dag)
7. Ipren, för dåliga dagar.
8. In case of emergancy. Libre stuff, viktigaste att ha i väskan, alltid!
9. Pennor. Jag har pennor överallt känns det som.

Det låg även ett par trosor i min väska ( RENA!!!) fråga mig inte varför., antagligen någon övernattning för länge sedan eller nåt... men det var för pinsamt för att ha med på bild hehe.


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0