THE 16 DAY CHALLENGE - 6

Min favorithögtid

Okej.. då måste jag fråga vad som räknas som en högtid? Jag vet bara några, jul, påsk, halloween, midsommar, hannuka och så finns det väll fler jag inte kommer ihåg.

Men utav dem jag kan så tycker jag nog bäst om midsommar.. eller, jag är inte speciellt into någon högtid alls faktiskt. Tycker julen är överskattad, det är bara tiden innan som är kul, påsken är tråkig, halloween orkar jag aldrig fira, nyår (räknas den?) brukar iofs vara ganska kul.

Men på midsommar så är vi alltid hos mina kusiner i Strägnäs och kollar när alla dansar runt stången (vi orkar aldrig dansa). Iofs så är strägnäs varldens tråkigaste stad men vi brukar köra femkamp, äta god mat och köra cod så det är kul ändå. Sååå.. midsommar antar jag.
Tumblr_lj97oxb2mh1qeehvso1_500_large
fast.. ändå inte. Nä jag tycker inte om högtider.


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0