TRO MIG, JAG VILL INTE GÅ

Tänkte att någon kanske missade? Om inte annat lite fin musik medan ni läser mitt inlägg.
Är på landet. Har fett, fett, fett hår som jag ska tvätta nu. Om jag orkar, är jättetrött. Idag sov jag jättelänge sen gick jag på långpromenad med stina, som vi har passat nu i helgen.
Jag fotograferade! Var så himla länge sen och tror att några bilder blev riktigt bra!
Annar så har jag börjat läsa en bra bok, väldigt bra. "Det här är allt"
Tipstips! Nu ska jag dricka trocadero på glasflaska, hej så länge!

|KOMMENTARER
Postat av: Victoria

Åh, så jäkla grym är hon!!



SV: Nej, försökte hitta den där, men den fanns inte kvar :(

2011-11-05 @ 22:00:53
URL: http://pulsensfrekvens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0