TVÅ ÅR OCH EN TRÄNING

Herre min skapare vad jag skjuter iväg inlägg idag då! Eller mer idag + igår. Såg att jag laddat in bilder på nästan exakt samma dag 2009 och 2011, dessutom har jag tagit nästan identiska bilder dessa två gånger. Samma tjej, rum, ljuskälla och nästan samma vinkel med två års mellanrum. Tar mig friheten att kalla det rätt coooOLt!
.
Nu ska jag kila till bussen och träna för första gången på en ziljard år. Nu är det slut med halloweengodis, hör ni det!? Hoppas för mitt eget bästa att konsum höjer priset på lösviktsgodis till normalpris (extremtsupermegaasdyrt) igen snaarast! Ska bli kul att träffa min beztiz Erica på tränigen också! Har inte träffat henne sen i fredags! SHIT!? Jag och Jacob tänkte för övrigt båda två köpa Mylo Xyloto i centrum innan träningen, men insåg rätt snabbt att det är söndag och allt har stängt.. Så kan det gå. Nu går burren om tjugo minurre serni!
HaEnBraSöndagOchPluggaGärnaIhjälErHihihiii!
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0