VÄRLDENS SÄMSTA VS. BÄSTA DÖTTRAR

hörde någon ropa efter fler egopics!..

Idag är det den 23e november, min moders födelsedag. Kom faktiskt ihåg det redan igår, grattade till och med i förskott! Minnet tappade jag dock någon gång under natten och i morse kom en rätt besviken mamma ner och frågade om ingen hade gjort kaffe eller nått. Kände mig hemsk. Å andra sidan var jag supersen till skolan och jag satte faktiskt på detdär förbannade kaffet och skyndade iväg, bestämde mig för att vara supersnälla hela kvällen istället! Sagt och gjort, när jag kom hem bakade jag kakor, plockade in ALLT i diskmaskinen och var världens bästa dotter. Är lite skitsofren sådär.
Imorgon ska vi till gymnasiemässan med skolan. Rätt taggad faktiskt, nu kanske man äntligen kan få lite mer jävla aning om vilken linje och vilken gymnasium man skaa taa!

|KOMMENTARER
Postat av: CASSANDRA

ha en bra dag sötis! :D

2011-11-24 @ 09:48:59
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: frida

åh vilken fin blogg du har! Gillar dina bilder jättemycket!

2011-11-25 @ 15:05:51
URL: http://marshimlen.blogg.se/
Postat av: research essay

She is very nice girl. She can try to be a photo model.


KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0