FORMELLA VUXENPOÄNG

chusi röd chej.
.
Något av det absolut värsta man kan tvingas göra är entligt mig att ringa till någons förälder som man inte känner så bra, något företag eller myndighet just för att man då måste vara så formell och få fram vad man vill utan oklarheter. Visserligen är jag rätt bra på att skärpa till mig när det väl gäller men satan vad nervös jag blir, oavsett vem jag ska ringa. Därför tar jag mig friheten att ge mig själv några biljoner vuxenpoäng nu eftersom jag nyss avslutade ett samtal med först Nacka kommuns kontaktavdelning och sedan Naturavdelning. Stängde in mig på toaletten med papper och penna som jag inte ens behövde och körde på min extra vuxna röst. Anledningen? Jag missade att sopsäckarna för kommunstädning skulle hämtas ut senast 12.30 idag. Jag kände mig så jäkla klantig så ni aaaanar inte!
.
Nu skrev jag väldigt formellt i dehär inlägget också just för att det var ett så formellt samtal jag just hade, det passar också extra bra för att vi just nu håller på med formella brev på svenskan. DET SUGER SÅ NI VET. Aldrig tidigare har vi jobbat med något så tråkigt. Förutom när vi jobbar i den förbannade svenskaboken som är ÄNNU tråkigare. FML! Nu ska jag äta glass, nu fick livet sin mening tillbaka.
.
P.S! ERICA OCH JAG HITTADE JUST EN CHOKLADBIT MED METALL I! DET BLIXTRADE I MICRON NÄR MAN VÄRMDE DEN! JA. DET VAR DEN OCH INGET ANNAT! FAAN VA COOL! DS.
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0