GOD MORGON SOLSKEN, VÅR JORD SÄGER HEJ!

hyvsat gammal men oh.så.härlig bild från Göteborg i somras. Skulle ge en hel del för att få vara tillbaka
just där, just då, just nu om ni fattar... Då var det ljust fast klockan på bilden är typ åtta. Nu är den 09.09
här och det är grått ute. Det regnar. Jag vill ha sommaaar :( Men höst funkar det med, ett tag.. Sen stopp!
.
Vad gör jag uppe såhär tidigt en lördagsmorgon då? Vaknade redan 8.45 AV.MIG.SJÄLV.(!?!?!?!) fastän jag
hade ställt alarmet på 09.00! Shiiiiet! Vaknade med ett sånt ryck och var helt 100 på att jag hade missat att
gå upp. Ska vara vid skolan klockan 10 för att ge de som ska städa idag information och kartor, fastän
jag inte ska städa själv! Värt! Så går det när man tar på sig allt ansvar, wehåå! Efter det blir det helgläger i
Hellasgården, woopwoop! Är ju som sagt assistent på konfan numera och idag ska de nya pyttesmåå småå
97orna ha lära-känna-läger! Okej de är större än mig många av dom.. Antagligen mognare också MEEN, de
var fortfarande födda ett år för seeent :D Nu kanske man borde äta frullee.. SI! Så blir de! BRA HELG PÅ ER ALLA!
.
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0