HATA HATA HATA HKK

Tumblr_ls5fatzyrm1qza0fjo1_500_large
Försökte hitta den mumsigaste våffel-bilden på weheartit, det hade varit en lätt
match innan middagen men nu efter, sisådär sjuhundratvå kilo tyngre och så mätt att jag
smäller aaaaaaaaaav ville jag bara spy av alla smaskiga bilder. Har alltså ätit våfflor till
middag, mycket gott och så men jag måste ha fått en mindre magsäck eller nått för jag b-
ara orkar.inte äta fler än typ två! synd på så mycket got mat tycker jag! riiiiiktigt slöseri!
.
idag har varit en ganska tpl-dag. inte sovit ett skvatt inatt och jag som redan var hur.trött.
som.helst var idag ännu tröttare. hemkunskapen gick bajs för jag fattar verkligen inte vad
vi ska göra (vi har ett flytta hemifrån projekt) och imorgon har jag engelskaprov. har inte
pluggat, (JA JAG SKA!) men det är en jädra massa saker man ska kunna.. men snart börjar
navy cis, csi och gud vet vad så pluggandet får faktiskt vänta. hoppas ni har en trevlig kväll iaf!
tpppplllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllAGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0