HELA MITT LIV OCH TRE DAGAR

fina lilla fula balkong med ful utsikt och härligt kvällsljus, jag kommer att sakna dig!
Jag har tre skoldagar kvar i detta hus. Huset som jag bott i sedan December 1998. Jag
har levt hela mitt medvetna liv i detta hus och nu ska jag snart lämna det för gott. Jag
har sett fram emot flytten väldigt mycket, inreda ett helt nytt, större rum, större hus
och allt, men alldeles nyss slog det mig att det bara är tre dagar kvar som jag går till skolan
från det här huset, men Erica och Susanna, bor typ granne med mina bästa vänner osv.
Jag måste börja packa ihop mina saker och ta med mig alla minnen till det nya huset. Denna
insikt gjorde mig väldigt nostalgisk och nu sitter jag här, vemodig och minns. Det blir nog
super med flytten också. Tänkte bara ägna det gamla huset en liten tanke, ett litet inlägg (:
AGNES, - nu ska jag sova och lite sånt!

|KOMMENTARER
Postat av: Anonym



Hej! :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Ps: ni minns mig säkert från "modelbea"-bloggen

Lycka till! :)

2011-10-26 @ 17:48:16

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0