LUGNET FÖRE OCH EFTER STORMEN


i början av sommaren, på ericas landställe. tyckte det var en rätt trevlig bild ändå!..

Det stormar ute, och snart är det höst. Eller det är redan höst mer eller mindre, men just nu lyser solen och det är rätt fint ute! Så, lugnet efter stormen, lugnet innan stormen.. hösten.. Skolan är jätteigång nu. Läxor i ALLT och inte en jävla lugn stund. Jag har i och för sig inte ens börjat anstränga mig, åå vad det kommer straffa sig längre fram.. Måste verkligen börja ta skolan mer på allvar än jag gjort hittills!.. Gud vad jag saknar sommaren. Jag vill vara fri att göra vad jag vill på dagarna, gå i shorts och linne!
Just nu sitter jag och kollar Narnia, treeeedje filmen. Ska äta om några minuter och sen måste jag verkligen börja plugga både det ena och det andra! Vill återigen inte ha något annat än lov!.. Good Luck Have Fun! Nu ska jag äta för jag bokstavligen dör av hunger snart!
AGNES

|KOMMENTARER
Postat av: Anna

Hej! jag såg att du hade kommenterat på bloggerskan Kenzas blogg om en svart skinnväska från Indiska. Jag jag har en sådan, så om du vill köpa den kan du få göra det av mig tänkte jag innan jag annonserar den på blocket :) Har endast använt den en gång.

2011-09-17 @ 14:48:43

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0