STARSTRUKK OCH GALET BRA KVÄLL

HERRE MIN SKAPARE VILKEN GRYM KVÄLL JAG HAFT! Kul att inleda min bloggpaus (superkorta bloggplaus*) med ett inlägg som egentligen borde fått ett så mycket mer genomtänkt inlägg men vafan, here i go! Håkan Hellström på grönan först med underbart trevliga människor! Det var ju sjukt bra och härligt och allt dedär att jag DÖR! Inte nog med det stod självaste Mona Sahlin och kollade på, vilket jag var bland de första i publikhavet att observera och hon vinkade till mig MO HAHA, hur coolt!? Seeen såg jag Daniel Adams Ray (ska inflika att Nicole och Erica sa HEJ DANIEL och 'konerserade' med honom i sisådär tre sekunder faktiskt) och sist med inte minst när vi en timme senare (efter en jävligt trång och varm spårvagnstur från Djurgårn) satt på donken i Slussen ser vi vilka då om inte Mangemakers? HALLÅÅ. Jag totalfreaka, haha. De går och jag Fanny och Jenny springer efter som tre efterblivna daggmaskar och frågar mitt i ett övergångsställe om vi fick ta kort med dom. Mongoooon, men dom var så trevliga så det fick vi! Hade en liten konversation med dem också, kan nog kalla mig för en mangemakers-bästis nu!
PUSS OCH GONATT SHIT VA HÄRLIGT ALLT ÄR
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0