VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER


vi driver typ en fotoblogg. right? denhär bilden har inte jag tagit, utan min pappa. år 1985. Jag har som sagt ingen möjlighet att visa någon snygg redigering av mina egna bilder och jag gillar denhär. iofs också oredigerad med det är det som gör den cool. inscannad från en diabild. ball.

Jag har just genomgått de mest stressade 13 minuter i hela mitt liv! Smart och kontrollerande som man är, tog jag på mig ansvaret att boka städområden i kommunen åt klassen för att samla pengar till klasskassan. Anmälan öppnade 19.00 och hela tiden var det någon jäkel som var på och bokade mina områden liite innan mig. ALLA OMRÅDEN VAR BOKADE PÅ 13 JÄKLA MINUTER, FATTAR NI!? 13 ! Lyckades i alla fall boka feeem områden och det var ne bedrift vill jag lova ! Nu ska jag försöka slappna av och åka till träningen. GoodLuckHaveFun!
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0